Hem Markalaşma Hem Güven
İçerik pazarlaması, müşterilerinizle anlamlı ve kalıcı bağlar kurmanın en doğal yoludur. Hedef kitlenizin ihtiyaçlarına ve ilgi alanlarına yönelik değerli içerikler oluşturarak, markanızı hem güçlendirir hem de güven oluşturursunuz. Blog yazıları, videolar, sosyal medya içerikleri ve daha fazlasıyla, işinizi büyütürken müşterilerinizin kalbinde yer edinmenizi sağlıyoruz.
- İçerik Analizleri
- Sektör Boşlukları
- İçerik Oluşturma
- Arama Niyeti Oluşturma
- Güven Sağlama
- Raporlama
SAdece Trafik İçin mi? Hayır.
İçerik Pazarlamasıyla Sürekli Müşteri Kazanımı Sağlayalım
Hazırdaki Müşterilerinize Marka Bağlılığı Oluşturun
Sadece satış odaklı kelimeler ile değil; bilgi verici, eğitici içerikler ile daha fazla kişiye ulaşarak marka bağlığı ve güven oluşturalım. İçeriklerin içerisine yerleştirdiğimiz CTA (Call to action) ile soğuk müşteri kitlenizin bile alışveriş yapmasını sağlayalım.
İçerik pazarlaması, sadece makale / blog yazmaktan ibaret değildir. Önemli olan yazılan içeriğin kullanıcı tarafından tüketilmesini sağlamak, etkileşime girmesini sağlamaktır.
İçerik Pazarlaması ve SEO İlişkisi
Artan web trafiğiniz, dolaylı olarak tüm sitenize fayda sağlayarak diğer kelimelerde de sıralamanızın artmasını sağlayacaktır.
Websiteniz için oluşturulan tüm içerikler gerçek içerik uzmanları tarafından semantik olarak oluşturulduğunda elde edeceğimiz başarı kesinlikle kaçınılmaz olur.
Biraz Daha Anlatalım
İçerik Pazarlama Adımları
Başarıya giden her iş doğru planlanlanmış stratejik adımlardan geçer.
Dağıtım
Kitlemizi Tanıyalım.
Markamızla kimler ilgilenir, hangi yaş aralığı, hangi cinsiyetler. Bu kitlemiz hangi durumlarda Google üzerinde farklı araştırmalar yapar. Önceliğimiz bunları belirlemek ve bu doğrultuda içerik planlaması gerçekleştirmek.
Özellikle rekabetli kategorilerde hizmet veren işletmeler için dijital pazarlama hizmetlerini hızlandırmanın en iyi yolu içerik pazarlamasından geçer.
Sadece Blog Yazısı Değil.
İçerik üretimi derken sadece blog yazılarını kastetmiyoruz. Sosyal medyada oluşturacağınız içerikler bile öncesinde planlanmalı ve içerikleri yazılmalıdır.
Yazılan içerikler daima potansiyel müşteri kitlenizin arayacağı niş başlıklar olmalıdır. Ayakkabı sitesinde araç yedek parça içeriği yazmak nasıl olurdu?
Dağıtım
Ee Yazdık İşte, Kim Okuyacak?
Oluşturulan içerikler doğru şekilde dağıtıma girmediği sürece sadece yazılmış olur. Dağıtımdan kasıt gazete dağıtımı gibi değil, dijital platformlardaki dağıtımlar.
İçeriğin doğru kullanıcılara ulaşması için farklı platformları kullanarak destekliyoruz. Bu sayede daha hızlı etkileşim ve daha fazla kişiye ulaşmayı amaçlıyoruz.
Bi Daha Bakmadıktan Sonra Neye Yarar?
Oluşturulan içerikten alınacak sonuçları her zaman takip etmek gerekir. Sosyal medyada yayınlanan bir reelı nasıl kaç kişi izlemiş diye takip ediyorsak oluşturulan içeriğin de hangi sıralamada olduğunu, kaç kişi tarafından okunduğunu, hangi arama sorguları ile ziyaret edildiğini öğrenmemiz gerekli.
Bu sonuçlara göre içeriği geliştiriyor ve yenilerini üretiyoruz. Başlamaya hazır mısınız?
Bizİ Öne Çıkaran Stratejimiz
İçerik Pazarlamasında Başarıya Ulaştıran Nedir?
Kitleyi Doğru Tanıma
Hedef kitlenizi doğru tanımak hem diğer dijital pazarlama çalışmalarında hem de içerik pazarlamasında başarıya hızlı ulaştıran en önemli etkendir.
Doğru İçerik
İçerik hangi platformda üretilirse üretilsin, her zaman titizlikle hazırlanmalı ve viral olma potansiyeline sahip olacak şekilde tasarlanmalıdır.
CTA (Call to Action)
Oluşturulan içeriklerde asıl amaç, içeriği tüketen bireylerin etkileşime geçmesini sağlamak ve onları bir dönüşüme yönlendirmektir.
“Doğru strateji ile hızlı ve sürdürülebilir büyüme sağlayarak, en büyük sorunlarda bile hızlı çözümler üreten, dijital pazarlamadaki en güvenilir ve en iyi ortağımızdır.”
Evren satır
S.S.S
İçerik Pazarlaması Hakkında Sıkça Sorulan Sorular
Merak ettiğiniz soruların cevapları aşağıda bulunmuyorsa lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.
İçerik pazarlaması, hedef kitleye değerli ve ilgi çekici içerikler sunarak marka bilinirliği oluşturma, müşteri çekme ve sadakat sağlama stratejisidir.
Marka bilinirliğini artırır, SEO sıralamalarını iyileştirir, müşteri sadakatini sağlar, güven oluşturur ve satışları artırır.
Blog yazıları, videolar, sosyal medya gönderileri, infografikler, e-kitaplar, podcast’ler, web seminerleri ve vaka çalışmaları gibi çeşitli içerik türleri kullanılabilir.
İyi optimize edilmiş içerikler, arama motorlarında daha iyi sıralamalar elde etmenizi sağlar ve organik trafik çekmenize yardımcı olur. SEO, içerik pazarlamasının bir parçasıdır.
Her boyuttaki işletme için uygundur. Küçük işletmelerden büyük markalara kadar tüm firmalar içerik pazarlaması yaparak hedef kitlesiyle etkili iletişim kurabilir.