E-Ticaret Danışmanlık Ajansı ile Online Mağazanızın Satışlarını Artırmaya Başlayalım. Gelişmiş E-Ticaret Çözümleri ile Hem Markanızı Büyüsün Hem Satışlarınız Artsın
Publicus “E-ticaret danışmanlığı” programıyla internet satışlarınıza farklı bir bakış açısı kazandırmaya hazır olun. Sadece internet satışlarını artırmak için değil, markalaşam ve süreklilik çalışmaları ile doğrusal pazarlama adımlarını sizler için gerçekleştiriyoruz. E-ticaret satışlarınızın bugün artması için hemen iletişim sayfamızı ziyaret edebilir, uzman e-ticaret danışmanı kadromuz ile hemen ön görüşme talep edebilirsiniz.
Potansiyel müşterilerinize organik yollardan ulaşın, reklam maliyetini en aza indirerek satışlarınızı gerçekleştirelim.
Reklam stratejileri ve etkileyici kreatifler ile yüksek dönüşümlü reklam kampanyaları ile ürünlerinizi daha hızlı pazarlayalım.
Markanızın sosyal medya kanallarında etkili bir şekilde temsil edilmesi, sadık kitlenizi oluşturalım.
Gelişmiş pazarlama yöntemleri ile yarım kalan alışveriş tamamlansın, yeni kampanyalar ile satışlarınız artsın.
Potansiyel müşterilerin site üzerinde rahatça gezinmesini ve alışveriş yapmasını sağlayacak tasarım ve işlevsellik iyileştirmeleri.
Ziyaretçilerin müşteriye dönüşüm oranını artırmak için gerekli analizlerin yapılması ve stratejilerin uygulanması.
E-ticaret danışmanlık ajansı, online mağazaların internet satışlarında başarılı olmaları için gerekli stratejleri, araçları ve yönetimleri sağlar.
İnternet ortamında son hızla artan rekabet ortamından kaynaklı doğru kitleye ulaşmak oldukça zorlaşıyor. Reklam ve pazarlama maliyetli yükselirken e-ticaret firmalarının satışlarında da düşüş meydana geliyor. Tam da burada farklı çözümler, yeni pazarlama yöntemleri ve satışlarınızı katlamak için Publicus E-Ticaret Ajansı devreye giriyor.
E-Ticaret Danışmanlık Ajansı, sektöre yeni giren ya da satışlarını artırmak isteyen her firma için ayrı çözümler üreterek satışlarını artırmayı hedefler.
E-ticaret danışmanlığı, online mağazasını yeni kuran ya da satışlarını artırmak isteyen herkes için profesyonel çözümler sunar. Tek bir hizmet alarak pazarlamanın diğer kısımlarındaki potansiyel müşterileri kaçırmak yerine, e-ticaret uzmanları ile çalışarak daha kapsamlı çözümlerin üretilmesiyle kapsamlı satış artırma programı sunar.
E-ticaret SEO, e-ticaret siteleri için organik ziyaretçi çekmek adına kritik önem taşıyan bir dijital pazarlama metodudur. Bu sürecin temel amacı, önceden belirlenen anahtar kelimeler üzerinde yapılan çalışmalarla, ilgili sayfa, kategori veya ürünlerin arama motorlarındaki sıralamasını yükseltmektir. Bu sayede organik ziyaretçilere daha çok ulaşarak en düşük pazarlama maliyetiyle ürün/hizmet satışlarınızın artması sağlanır.
E-ticaret markalarının sosyal medya yönetimi, kurumsal firmalardan farklı bir yaklaşım gerektirir. Sosyal medya, e-ticaret markaları için sadece bir bilgi paylaşım platformu değil, aynı zamanda sadık bir kitle oluşturma, yeni potansiyel müşteriler kazanma ve bu müşterileri satışa dönüştürme fırsatı sunar. Bu yüzden, e-ticaret markalarının sosyal medya stratejileri, ürünlerini ve marka kimliklerini vurgulayan, etkileşimi ve müşteri katılımını teşvik eden içerikler üretmeye odaklanmalıdır.
E-ticaret danışmanlığı, e-ticarete yeni başlayan ve satışlarını artırmak isteyen marka için büyük avantajlar sağlar. Bunun en başında ise doğru e-ticaret ajansı ile çalışmak son derece önemlidir.
Yanlış yapılan seçimler ve çalışmalar markalar için hem vakit hem nakit kaybıdır. Profesyonel E-ticaret danışmanılarımız ile satışlarınızı hemen artırmak için ön görüşme yapabilir, planlama ve strateji toplantısı gerçekleştirebilirsinizi.
E-ticaret danışmanlığı, internet satışlarına yeni başlayan, hali hazırda satış yapan ve satışlarını daha profesyonelce yönetmek isteyen işletmeler için gereklidir. B2B, C2C, B2C tüm platformlar için uygundur.
E-ticaret danışmanlık ücreti, 2024 yılında ortalama 5000 TL'den başlamaktadır. Yürütülecek işin boyutu, oluşturulacak yol haritasına göre fiyatlar değişkenlik gösterebilir.
E-ticaret danışmanlığı süreci genellikle, işletmenizin mevcut durumunun değerlendirilmesiyle başlar. Bu aşama, web sitenizin analizi, pazarlama stratejilerinizin incelenmesi ve müşteri deneyiminizin değerlendirilmesini içerebilir. Ardından, danışman işletmenizin hedefleri doğrultusunda bir eylem planı hazırlar. Bu plan, uygulanacak stratejileri, önerilen iyileştirmeleri ve hedeflenen sonuçları içerir. Planın uygulanması sürecinde danışman, ilerlemenizi izler ve gerekli ayarlamaları yapar.
Dijital pazarlama, çevrimiçi platformlarda markanızı ve ürünlerinizi tanıtmak için kullanılan strateji ve tekniklerin genel adıdır. SEO, içerik pazarlaması, sosyal medya pazarlaması ve e-posta pazarlaması gibi çeşitli yöntemleri kapsar. E-ticaret danışmanlığı ise, özellikle e-ticaret işletmelerine yönelik daha geniş bir hizmet yelpazesi sunar. Web sitesi optimizasyonu, kullanıcı deneyimi, dönüşüm optimizasyonu, SEO, sosyal medya yönetimi, kampanya planlamaları gibi birçok durumu kapsar.