Gerçek pazarlama uzmanlarının kontrolünde, sosyal medya ajansı ile markalaşmaya hazır olun!
Publicus sosyal medya ajansı ile instagram, Facebook, Tiktok, Linkedin gibi bir çok platformda markalaşmaya hazır olun.
Profesyonel pazarlama uzmanları ile trendleri anında yakalayın, Sosyal medya ajansı ile çalışmanın gerçek farkını hissedin.
Doğru kitleye nasıl ulaşacağını ve kitlelerin hangi içerikleri daha kolay tüketeceğini araştırır ve hayata geçirir.
Anlık trend ya da krizleri değerlendirir. Bunları fırsata çevirerek viral bir pazarlama oluşturmayı hedefler.
Oluşturulan içeriklerin potansiyel müşteriler üzerindeki davranışlarını ve nasıl tepki verdiklerini analiz ederek geliştirmeler yapar.
Sosyal medya ajansı, markaların dijital varlıklarını yönetmek ve marka bilinirliğini artırmak için uzmanlık sağlar. Bu ajanslar, markaların hedef kitlelerine erişimini optimize etmek, içerik stratejileri oluşturmak, etkili kampanyalar yürütmek ve marka itibarını korumak gibi bir dizi görevi üstlenirler.
Sadece sosyal medya üzerinde post tasarlayarak yönetim gerçekleştirmezler. Bir hikaye oluşturur, marka dili belirler ve buna uygun kurgu oluşturarak gören kişiler üzerinde bir etki oluşturmaya yönelik çalışmalar sağlar.
Sosyal medya ajansı, markalarını büyütmek isteyen ve satışlarını artırmak isteyen marka için büyük avantajlar sağlar. Bunun en başında ise doğru sosyal medya ajansı ile çalışmak son derece önemlidir.
Yanlış yapılan seçimler ve çalışmalar markalar için hem vakit hem nakit kaybıdır. Profesyonel sosyal medya danışmanlarımız ile satışlarınızı hemen artırmak için ön görüşme yapabilir, planlama ve strateji toplantısı gerçekleştirebilirsiniz.
gibi başlıca durumları yönetir.
Markaları için ajanslar ile çalışacak olanlar, sosyal medya ajanslarını yönettikleri hesapları incelemeli, referanslarını bakmalı ve ajansın çalışma türlerini detaylı olarak analiz etmelidir. Her dijital pazarlama ya da sosyal medya ajansının kendine özgü bir çalışma stili vardır. Bu doğrultuda ajans firmanın ihtiyacını karşılıyor mu buna bakılarak hareket edilmelidir.
Sosyal medya yönetimi ve sosyal medya reklamcılığı isim olarak benzer olsa da iş dalı olarak farklıdır.
Sosyal medya yönetiminde, metinler kurgulanır ve tasarımlar gerçekleştirilerek sosyal platformlar aktif tutulur.
Sosyal medya reklamcılığında ise hedef kitleler analiz edilir, reklam yapılacak sektöre göre kampanyalar hazırlar, reklamları test eder. Alınan geri dönüşleri analiz ederek en düşük maliyetlere en iyi sonuçları almaya hedefler.
Sosyal medya ajansı ise bu iki ayrı hizmeti bir arada sunar.
gibi yüksek yetkinliğe sahip kişiler çalışır. Tüm ekibin amacı markalar en iyi pazarlama çalışmalarını yürütmektir.