fbpx
Google ADS Reklam Uzmanı

Google ADS Reklam Uzmanı

Google ADS (adwords) reklamlarını profesyonel şekilde yöneten kişilere reklam uzmanı denir. Reklamların doğru yönetilmesi marka konumlandırma ve dönüşümler için etkili bir rol oynamaktadır.

Doğru yapılandırılmış Google ADS hesapları ve kampanyaları, en hızlı ve doğru pazarlama yöntemlerinden biridir. Potansiyel müşterilerinize ulaşmak, markalaşma sağlamak, satış ya da form toplamak, ürün tanıtmak gibi durumlar için her markanın kullanması gereken en iyi dijital pazarlama yöntemidir.

Google ADS Reklam Uzmanı Ne Yapar?

Google reklam uzmanı;

  • Reklam hesabını kurar
  • Hesabı optimize eder
  • Dönüşüm olaylarını kurar
  • Anahtar kelimeleri belirler
  • Kampanya türlerini belirler
  • Reklam metinlerini yazar
  • Reklam kurgusunu planlar
  • Dönüşümleri kontrol eder
  • Reklam kontrollerini sağlar

Reklamları günlük ve haftalık olarak kontrol ederek iyileştirmeler yapmanın yanı sıra, yeni trendleri takip ederek dönüşümlerin en üst düzeyde olmasını sağlar.

Google E-Ticaret Reklam Uzmanı

E-ticaret siteleri için Google reklamları daha kapsamlı yürütülmesi gereken konulardan biridir. E-Ticaret reklamlarında;

  • Satış
  • Sepet artırma
  • Çapraz satış
  • Markalaşma
  • Yeniden pazarlama

üzerine kurgular gerçekleştirilerek düşük bütçeler ile yüksek dönüşüm alınması hedeflenir. Özellikle Google merchant reklamları ile potansiyel müşterilerin ürünlere doğrudan ulaşması hedeflenir. Google reklam uzmanı, sürekli olarak reklamları takip eder, gelen saldırıları önler, kampanya oluşturur, trendleri takip eder ve reklamları geliştirir.

Google ADS (Adwords) kesin başarı sağlar mı?

Reklamları ve dönüşümleri etkileyen birçok faktör bulunuyor. Bunların en başında bütçe ve anahtar kelimelerin aranması, kelimelerin maliyetleri geliyor. Gerekli şartlar sağlandığında ve doğru reklam kurgusu gerçekleştirildiğinde dönüşümler gerçekleşir.

Google ADS  reklam uzmanı ücretleri ne kadar?

Google reklam uzmanı fiyatları, yönetilecek bütçeye ve sektöre göre değişiklik gösterir. Uzmanın gerçekleştireceği çalışma şekli ve harcayacağı vakte göre fiyatlandırma teklifleri alabilirsiniz.

Google reklamları için ne kadar bütçe ayırmam gerekli?

Google reklamları açık artırma usulüne göre çalışır. Her kelimenin, diğer rakipler tarafından tıklama başına verdiği bir ücret bulunuyor. Aylık ortalama bütçeler kelimelerin aranma hacmi, reklam niyeti ve TBM oranlarına göre değişiklik gösterir. Örneğin bir E-ticaret sitesi için aylık 20 bin TL reklam bütçesi yeterken daha rekabetli olan turizm gibi sektörlerde aylık 50 60 bin civarında ortalama bütçe gerekebilir.

E-Ticaret Sitem İçin Reklam Uzmanı ile Çalışabilir miyim?

Google reklam ajansı ile çalışmak için iletişim bilgilerimizden bizlere ulaşabilir, proje ve markalarınız için reklam yönetim teklifini hızlıca alabilirsiniz.

 

Yorum Yok

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir