Twitter Hesap Yönetimi Nasıl Yapılır?
Twitter, özellikle genç kitleye ve gündem konularına ilişkin konularda sosyal medya pazarlaması yapmak isteyen şirketlerin vazgeçilmez platformlarından biridir. Twitter hesap yönetimi ile hızlı şekilde markanızı daha fazla kişiye ulaştırabilirsiniz.
Twitter, sadece Türkiye’de 46 milyon kişi tarafından kullanılmaktadır. Dünyada ise en yaygın kullanım oranına sahip sosyal medya platformlarından biridir.
Facebook, Instagram, Linkedin gibi platformlardan sonra şirketin bulunması ve yönetilmesi tavsiye edilen sosyal medya platformlarındandır. Twitter sayesinde gündemi kolay ve hızlı şekilde takip edebilir, diğer tüm platfomlar için de buradan edindiğiniz bilgi ve fikirlere göre içerik üretiminizi kolaylaştırabilirsiniz.
Marka ve işletmelerin online itibar çalışmaları için en iyi yöntem sosyal medya hesap yönetimi hizmeti ve işlemleridir.
Twitter Hesap Yönetimi Nasıl Yapılır?
Şirket ya da markalar için Twitter hesabı yönetilmeye başlanmadan önce bir takım düzenlemelerin yapılması tavsiye edilir. Bu düzenlemeler:
- Hesabı şirket hesabına çevirme – Business Twitter
- Profil fotoğrafı düzenleme
- Kapak fotoğrafı düzenleme
- Biyografi düzenleme
- Bağlantı ekleme ya da düzenleme
aşamalarını gerçekleştirin.
Twitter hesap yönetiminde de diğer sosyal medya platformlarında olduğu gibi araştırma ve hedef kitle analizlerinin gerçekleştirilmesi gereklidir.
Her platformun kendine özel öne çıkaran özellikleri bulunmakta. Twitter için ise öne çıkan en önemli özelliği #hashtag kullanımı ve bu etiketlerin gündem olması.
Twitter’ın bu özelliği sayesinde gündemdeki olaylar hızlı şekilde takip edilebiliyor ve tüm kullanıcılar hızlı şekilde aksiyon alabiliyor.
Markalar için ise aslında bu büyük bir avantaj. Viral pazarlama (kulaktan kulağa yayılma) için en markalara büyük fayda sağlamakta. Buradaki marka diliniz ve paylaşımlarınızda kullandığınız dil ile kitlelere kolay ulaşabilir, hızlı şekilde büyüme sağlayabilirsiniz.
Twitter Hesap Yönetimi Aşamaları
Twitter hesap yönetiminde Publicus Dijital nasıl çalışır?
- Müşteri talebinin alınması
- Marka ve sektör analizi
- Hedef kitle belirlenmesi ve analizi
- Sosyal medya dili belirlenmesi
- Paylaşım takviminin iletilmesi
- İçeriklerin metin yazarı tarafından oluşturulması
- Tasarım süreçlerinin planlaması
- Müşteri ile paylaşım fikir alışverişi
- İçeriklerin planlanan zamanlarda paylaşılması
- Dönüşümlerin analizleri
- Geliştirme ve fikir aşamalarının değerlendirilmesi
şeklinde aşamalar ile Twitter yönetim sürecini sorunsuz şekilde gerçekleştiriyor, markanızı geniş kitlelere duyuruyoruz.
Yorum Yok